Сервиз и гаранционно обслужване
Дългогодишният сервизен партньор на Василиас Интернешънъл ЕООД е БГ-Сервиз ООД. Качественото обслужване е от първостепенно значение и е важна част от работата на БГ- Сервиз ООД. В компанията работят опитни техници, които имат отлично ниво на обучение и познават в детайли уредите, които предлагаме. За да можем да Ви предоставим едновременно качествена и бърза сервизна услуга, ние имаме грижата да поддържаме на склад всички необходими резервни части и средства, което дава възможност на сервиза да реагира при нужда бързо и в срок.
Гаранционно обслужване
БГ- Сервиз ООД е оторизиран гаранционен и извънгаранционен сервиз на множество марки битова техника и работата му е напълно съобразена със законите на страната. За уреди в гаранционен срок сервизът осигурява ремонт в рамките на 30 календарни дни.
Централният офис на БГ- Сервиз ООД се намира в гр. Варна, бул. „3-ти март“ 36, като разполага и със собствени сервизни бази в големитe областни центрове.
В София има три бази: база Люлин (кв.Люлин, 10-та част, бл.149, тел.088 22 66 900), база Борово ( кв.Борово, ул.Разград 6, тел: 0887 108 180) , база Лозенец (кв.Лозенец, ул. Вежен 25, тел: 0882 266 829) . Другите бази в страната, както и повече информация може да видите на тази страница: Начало – БГ-СЕРВИЗ ООД (bgs.bg) ВАЖНОО! Адресът, който излиза в квартал Манастирски ливади на ул Бяло поле 3 е корпоративен офис, не е сервиз и магазин!!!
Повече информация относно, как най-удобно да предадете уреда си за ремонт, можете да получите на тел. 0700 10 218.
При установяване на дефект при експлоатация, в рамките на гаранционния срок, продуктът се транспортира до най- близкия сервизен център на фирма БГ-Сервиз ООД във Вашия град напълно безплатно. Всички сервизни центрове в страната, упоменати в гаранционната карта на продукта, носят пълна отговорност за отстраняване на дефекта. Ако във Вашия град няма оторизиран сервиз на фирма Василиас Интернешънъл ЕООД е необходимо да го изпратите с куриерска фирма Speedy до един от сервизните центрове в страната. В рамките на 30 дневен срок дефектът следва да бъде отстранен и изпратен обратно с куриер до адреса на подателя. През гаранционния период уреда се ремонтира безплатно, ако повредата е причинена от материален и производствен дефект. Не се считат за гаранционни повредите на части, вследствие на тяхното нормално износване. На гаранционно обслужване не подлежат аксесоари и части, отделящи се от корпуса на уреда.
Отказ от гаранционно обслужване може да ви бъде направен при:
- Неспазване на указанията за монтаж и експлоатация.
- Механични повреди, вследствие на транспортиране или на неправилна експлоатация.
- Използване на непрофесионални (битови) уреди за професионални цели.
- Повреди, вследствие на външни фактори като: неблагоприятни атмосферни условия, електрическо претоварване, наводнения и др.
- Повреди, възникнали вследствие на лоша или повредена електро инсталация.
- Не се считат за гаранционни повредите, възникнали поради замръзване на отделни възли и части на уреда.
- Не се считат за гаранционни повредите, възникнали поради употребата на неоригинални аксесоари и консумативи.
Рекламации
Клиентът има право да се откаже от поръчаната стока, след нейното получаване и заплащане когато:
- Полученият продукт има скрит дефект. Клиентът може да направи рекламация до 48 часа след получаването.
- Стоката е повредена при транспортирането й до дома на клиента и това се установи в присъствието на куриер.
- Има несъответсвие в поръчаната и доставената стока. В тези случаи клиентът има право да поиска връщане на стоката и възстановяване на заплатената за нея цена.
- Рекламациите по гаранционните карти се предявяват пред БГ-Сервиз ООД (гр. Варна, бул. 3ти-март, № 36) , всеки делничен ден в рамките на стандартното работно време. След като рекламацията Ви бъде приета, ще получите информация относно ремонта и действията, които следва да предприемете.